حسینزاده: پایگاههای ملی و جهانی ویترین وزارت میراثفرهنگی هستند
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به اهمیت و نقش پایگاههای ملی و جهانی گفت: «پایگاهها در حقیقت ویترین اقتصادی و فرهنگی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هستند.»
بهگزارش خبرنگار میراثآریا، روحالله حسینزاده امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در پنجمین همایش سراسری افق تحول که با حضور مدیران پایگاههای میراث ملی و جهانی در محل سالن آمفی تئاتر این وزارتخانه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: «امیدواریم این نشست منشا خیر و برکت باشد و دستاوردهای خوبی به دنبال داشته باشد، چرا که پایگاههای جهانی و ملی ویترین اقتصادی و فرهنگی وزارتخانه هستند.»
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی اضافه کرد: «این شرکت بهعنوان بازوی وزارت میراثفرهنگی آماده همکاری با مدیران پایگاهها است و یکی از موضوعاتی که میتوانیم با هم همکاری داشته باشیم در حوزه تولید محتوا است.»
او افزود: «ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی در فضاهای محیطی پایگاهها یکی دیگر از مواردی است که میتوانیم با هم همکاری داشته باشیم، سازوکار این فعالیت فراهم شده و کاملا میتوانیم در این باره همکاری نتیجهبخش داشته باشیم.»
حسینزاده ادامه داد: «ایجاد و نصب تابلوهای چندزبانه معرفی آثار در پایگاههای جهانی، ایجاد تابلو و نقشه راهنمای معرفی آثار تاریخی و محوطههای ملی و جهانی، مشارکت در ساخت سرویسهای بهداشتی، تدوین بستههای سرمایهگذاری ایجاد بازارچههای دائم و موقت صنایعدستی، راهاندازی سیستمهای حفاظتی و ساخت مخزن امن، تجهیز پایگاهها به سیستم فروش بلیت الکترونیک و… از دیگر محورهای همکاری این شرکت با مدیران پایگاههای ملی و جهانی به شمار میرود.»