چندرسانه‌ای

بازگشت یک پیشکسوت به خانواده صنایع‌دستی با تدبیر مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی

صبح امروز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ طی مراسمی در ساختمان معاونت صنایع دستی وزارتخانه باحضور مدیرکل و پرسنل اداره کل بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی یکی از پیشکسوتان معاونت صنایع‌دستی سرکار خانم فریده سیاوشی به عنوان مشاور و مسئول پیگیری های این اداره کل معارفه و منصوب گردید.

سیدحسین علوی در این مراسم اظهار داشت: نیروی انسانی توانمند در مجموعه های اداری، رکن اصلی توفیق در خدمتگذاری کارآمد به مردم بوده و بدون سرمایه انسانی باتجربه و دلسوز امکان پیشرفت در کارهای بزرگ وجود ندارد.

مدیرکل بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی در ادامه افزود: با توجه به مضایق درست و به‌جای قانونی در جذب نیروی انسانی جدید، کاستی های نیروی انسانی باید حتی الامکان از درون همان مجموعه جبران گردد و جابجایی‌های اتوبوسی در شان بدنه کارشناسی نظام اداری کشور نیست.

علوی به برگزاری نشست های متعدد خود با پیشکسوتان و کارشناسان صنایع دستی اشاره کرد و گفت: ما برای موفقیت باید از نظرات، انتقادات، پیشنهادات و ایده های فعالین و پیشکسوتان حوزه صنایع دستی استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قانون حمایت از هنرمندان، صنعتگران و فعالان صنایع دستی مصوب سال ۱۳۹۶ مجلس شورای اسلامی اکنون تماما به مرحله اجرا درآمده و در گام بعدی سعی در تثبیت حرکت بزرگ آغاز شده داریم.

علوی ضمن معرفی خانم سیاوشی به عنوان مشاور و مسئول پیگیری های ویژه امور مرتبط با اداره‌کل بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی افزود:
سرکارخانم سیاوشی با توجه به اشراف کامل به نظامات اداری، مسائل بودجه‌ای، کار تشکیلاتی و‌ زوایای متعدد آن به عنوان کارشناس مسئول تدوین قوانین و مقررات حمایت از تولید، هم اکنون در عِداد ذخایر معاونت صنایع دستی به حساب آمده و ظرفیت گران قیمتی در مجموعه صنایع دستی هستند که متاسفانه مطلع شده بودیم در حوزه ای غیرمرتبط در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان فعالیت داشتند! لذا تلاش کردیم تا به خانه خودشان که اینجا بوده و هست بازگردند.

مدیر کل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی متذکر شد: با توجه به کمبود نیروی های متخصص در مجموعه صنایع دستی باید از ظرفیت‌های توانمند مغفول استفاده بهینه داشته باشیم تا مطابق فرمایش خدای متعال در آیه شریفه ۵۸ سوره مبارکه نساء “إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا” کار را به اهل آن که همانا کارشناسان زبده و با تجربه هستند بسپاریم.

وی در پایان از زحمات همکاران و پرسنل اداره کل بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی که نقشی کلیدی در تحولات شش‌ماهه اخیر در مسیر تحول در خدمتگذاری به خانواده صنایع‌دستی داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا